Неуспішна операція по картці
Проблема
Неуспішна операція по картці. Не можу розрахуватися карткою.
Рішення
Ваша покупка по картці могла не пройти з наступних причин:
- відмова на стороні об'єкта торгівлі чи сервісу (наприклад, відсутність зв'язку, збій в роботі терміналу і т.д.);
- відмова за стороні банку (наприклад, недостатньо коштів, невірний ПІН і т.д.).
У першому випадку рекомендуємо змінити термінал/ресурс, за допомогою якого ви проводили операцію.
У другому випадку вам надійде повідомлення (PUSH/Viber/смс) з причиною відмови.
Якщо повідомлення не надійшло, то рекомендуємо перевірити:
- чи активована картка (якщо вона нова);
- термін дії картки;
- наявність грошей на картці.
Якщо картка відповідає умовам вище, але операція неуспішна — зверніться в онлайн-чат у цифровому банку Sense SuperApp або зателефонуйте в контакт-центр за телефоном 044 494 01 01. Ми поруч 24/7 і завжди раді вам допомогти.
Чи була ця стаття корисною?
10 з 20 вважають статтю корисною
Будьте в курсе, будьте первым с Альфа
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.