Неуспішна операція по картці

Проблема

Неуспішна операція по картці. Не можу розрахуватися карткою.

Рішення

Ваша покупка по картці могла не пройти з наступних причин:

  • відмова на стороні об'єкта торгівлі чи сервісу (наприклад, відсутність зв'язку, збій в роботі терміналу і т.д.);
  • відмова за стороні банку (наприклад, недостатньо коштів, невірний ПІН і т.д.).

У першому випадку рекомендуємо змінити термінал/ресурс, за допомогою якого ви проводили операцію.

У другому випадку вам надійде повідомлення (PUSH/Viber/смс) з причиною відмови.
Якщо повідомлення не надійшло, то рекомендуємо перевірити:

  • чи активована картка (якщо вона нова);
  • термін дії картки;
  • наявність грошей на картці.

Якщо картка відповідає умовам вище, але операція неуспішна — зверніться в онлайн-чат у цифровому банку Sense SuperApp або зателефонуйте в контакт-центр за телефоном 044 494 01 01. Ми поруч 24/7 і завжди раді вам допомогти.

Чи була ця стаття корисною?
7 з 13 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.

Будьте в курсе, будьте первым с Альфа