Проблема
Не надійшло смс для оформлення розстрочки.
Умова
Смс відправляється:
- для оформлення партнерської (легкої) розстрочки;
- для оформлення моментальної розстрочки, якщо у вас не встановлений цифровой банк/не підключено PUSH в Sense SuperApp і сума покупки більше 500 грн. Деталі у статті "Як і куди приходить повідомлення з пропозицією оформити розстрочку на покупку?".
Рішення
Смс для оформлення розстрочки надійде орієнтовно через два робочі дні після операції в той час, коли ви проводили операцію, якщо в момент проведення операції на картці були власні кошти або ви проводили операцію за кордоном/на закордонному сайті (наприклад, ви провели операцію в понеділок в 16:20, смс для оформлення надійде в 16:20 в середу-четвер).
В інших випадках (наприклад, на картці не було власних коштів та операція на території України) смс надходить одразу після проведення операції.
Якщо смс для оформлення розстрочки так і не надійшло — перевірте, щоб:
- операція була проведена на суму понад 500 грн за рахунок кредитного ліміту;
- картка, якою ви розраховувалися, підходила під умови оформлення розстрочки;
- операція, на яку ви хотіли оформити розстрочку, підходила під умови її оформлення;
- по картці не було простроченої або несанкціонованої заборгованості;
- в банку був вказаний актуальний номер телефону.
Якщо всі пункти, описані вище, виконані, а смс не надійшло — зверніться в онлайн-чат в мобільному банку Alfa-Mobile або зателефонуйте в контакт-центр за телефоном 0800 50 20 50. Ми поруч 24/7 і завжди раді вам допомогти.
Корисні статті
Для яких карток доступна розстрочка? Які є види розстрочок на покупку з кредитної картки?
На які операції неможливо оформити розстрочку?
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.