Питання
Що таке база знань? Як працює онлайн-підтримка Альфа-Банку?
Оточення
Відповідь
Онлайн-підтримка Альфа-Банку складається з:
1. Бази знань. Якщо у вас виникло питання, знайдіть відповідь на нього за допомогою:
- "Пошук". Зазначайте ключові слова (наприклад, "смс", "кредитна картка", "платіж");
- "Популярні статті". Це відповіді на питання, які клієнти шукають найчастіше;
- Меню на головній сторінці. Оберіть розділ/підрозділ, до якого належить ваше питання.
Коли читаєте статтю, також звертайте увагу на корисні складові:
- оточення (розділи, до яких належить стаття. Натисніть на нього, щоб відкрити всі статті з цього розділу);
- статті в цьому розділі (відображаються статті з обраного вами підрозділу);
- пов'язані статті (розміщені в кінці обраної вами статті, в них можна знайти відповіді на додаткові питання).
Ви можете зареєструватися в базі знань, щоб підписатися на коментарі або залишати власні, а також оцінювати статті. Щодня ми аналізуємо коментарі, пошукові запити, відвідування статей, ваші оцінки і наповнюємо базу знань, враховуючи вашу активність.
У разі зміни законодавства або умов банківських продуктів ми намагаємося оперативно оновлювати базу знань, але звертаємо увагу, що актуальна редакція документів доступна у відповідному розділі сайту банку. За повідомленнями про зміну ви можете стежити в розділах "Новини", "Інформація для клієнтів".
2. Онлайн-чат або дзвінок в контакт-центр. Якщо відповіді на ваше запитання немає в базі знань, зверніться:
- в онлайн-чат в мобільному банку Alfa-Mobile, на сайті банку, в месенджерах: Viber, Telegram, або в особисті повідомлення акаунтів банку в Facebook, Twitter, Instagram;
- зателефонуйте в контакт-центр за номером телефону 044 494 01 01;
- зверніться по Skype з мобільного банку Alfa-Mobile або з сайту банку.
Ми поруч 24/7 і завжди раді вам допомогти у питаннях практично з будь-якої теми.
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.