Як працює онлайн-підтримка Альфа-Банку для приватних клієнтів?

Запитання

Що таке база знань? Як працює онлайн-підтримка Альфа-Банку?

Відповідь

Онлайн-підтримка Альфа-Банку складається з:

1. Бази знань. Якщо у вас виникло питання, знайдіть відповідь на нього за допомогою:

  • "Пошук". Вказуйте ключові слова (наприклад, "смс", "кредитна картка", "платіж");
    mceclip0.png
  • "Популярні статті". Це відповіді на питання, які клієнти шукають найчастіше;
    mceclip1.png
  • Меню на головній сторінці. Оберіть розділ/підрозділ, до якого належить ваше питання.
    mceclip2.png

Коли читаєте статтю, також звертайте увагу на корисні складові:

  • цільовий розділ, до якого належить стаття (натисніть на нього, щоб відкрити всі статті з цього розділу);
  • статті в цьому розділі (відображаються статті з обраного вами підрозділу, які найбільш релевантні вашому запиту);
  • корисні статті (розміщені в кінці обраної вами статті, в них можна знайти відповіді на пов'язані запитання).

mceclip2.png

mceclip3.png

Ви можете зареєструватися в базі знань, щоб підписатися на коментарі або залишати власні, а також оцінювати статті. Щодня ми аналізуємо коментарі, пошукові запити, відвідування статей, ваші оцінки і наповнюємо базу знань, враховуючи вашу активність.

У разі зміни законодавства або умов банківських продуктів ми намагаємося оперативно оновлювати базу знань, але звертаємо увагу, що актуальна редакція документів доступна на сайті банку. За повідомленнями про зміну ви можете стежити в розділі "Новини".

2. Онлайн-чат, відеочат або дзвінок в контакт-центр. Якщо відповіді на ваше запитання немає в базі знань,  зверніться:
- в онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp або зі смартфону перейдіть за прямим посиланням, у мобільному банку Alfa-Mobile, на сайті банку, в месенджерах: Viber, Telegram, Apple messages, або в особисті повідомлення акаунтів банку в Facebook, Twitter, Instagram;
- у відеочат в цифровому банку Sense SuperApp або зі смартфону перейдіть за прямим посиланням;
- зателефонуйте в контакт-центр за номером телефону 0 800 50 20 50.

Ми поруч 24/7 і завжди раді вам допомогти у питаннях практично з будь-якої теми.

Чи була ця стаття корисною?
354 з 791 вважають статтю корисною

Коментарі

Коментарів: 4

  • Таня

    Хочу зв'язаця з похівцем

    0
  • Таня

    Хочу заплатить кредит

    0
  • Виталия Шишкина

    Щоб зв'язатись зі співробітником банку, зверніться у онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp або зателефонуйте в контакт-центр за номером телефону 0 800 50 20 50. Ми доступні 24/7 і завжди раді вам допомогти.

    -1
  • Виталия Шишкина

    Щоб розблокувати картку зверніться у онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp. Ми доступні 24/7 і завжди раді вам допомогти.

    0

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.