Гроші/товар не віддали, але сума з картки списалася, що робити?

Проблема

Гроші/товар не віддали, але сума з картки списалася, що робити?

Рішення

Якщо ви проводили операцію і вона була неуспішна на стороні банкомату/магазину/інтернет ресурсу (наприклад, відсутність зв'язку, збій в роботі терміналу і т.д.), але сума операції списана з картки, необхідно діяти виходячи з того, де була проведена операція.

Якщо операція була проведена:

  • в банкоматі Альфа-Банку/терміналі Альфа-Банку/цифровому банку Sense SuperApp/інтернет банку My Alfa-Bank/на сайті банку (наприклад, переказ з картки на картку) зверніться в онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp або зателефонуйте в контакт-центр за телефоном 044 494 01 01. Ми поруч 24/7 і завжди раді вам допомогти;
  • в банкоматі/терміналі інших банків або через інтернет оформіть письмову претензію з повним описом події. Як це зробити — описано в статті "Як відправити письмовий запит в банк?"

Якщо після проведення банком аналізу неуспішність операції не підтвердилась, з картки буде утримана комісія згідно тарифів картки (назва пункту "Розшук (запит), уточнення переказу за операцією, что оскаржується клієнтом").

Пов'язані статті

Перший вхід (реєстрація) в цифровий банк Sense SuperApp

Подивитися виписку по картковому рахунку в цифровому банку Sense SuperApp

Чи була ця стаття корисною?
1 з 2 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.

Будьте в курсе, будьте первым с Альфа