Гроші/товар не віддали, але сума з картки списалася, що робити?

Проблема

Гроші/товар не віддали, але сума з картки списалася, що робити?

Оточення

Кредитні картки

Пакети послуг

Рішення

Якщо ви проводили операцію і вона була неуспішна на стороні банкомату/магазину/інтернет ресурсу (наприклад, відсутність зв'язку, збій в роботі терміналу і т.д.), але сума операції списана з картки, необхідно діяти виходячи з того, де була проведена операція.

Якщо операція була проведена:

в банкоматі Альфа-Банку/терміналі Альфа-Банку/мобільному банку Alfa-Mobile/інтернет банку My Alfa-Bank/на сайті банку (наприклад, переказ з картки на картку) зверніться в онлайн-чат в мобільному банку Alfa-Mobile або зателефонуйте в контакт-центр за телефоном 044 494 01 01. Ми поруч 24/7 і завжди раді вам допомогти;

в банкоматі/терміналі інших банків або через інтернет оформіть письмову претензію з повним описом події шляхом:
- відправки оформленої претензії на електронну адресу: sos@alfabank.kiev.ua;
- відправки оформленої претензії поштою на ім'я голови правління Михайльо Вікторії Вікторівни;
- надання оформленої претензії до відділення банку;
- оформлення претензії у відділенні банку.

Шаблон для заповнення претензії необхідно завантажити на сайті банку в розділі "Про банк".

Якщо після проведення банком аналізу неуспішність операції не підтвердилась, з картки буде утримана комісія згідно тарифів картки (назва пункту "Розшук (запит), уточнення переказу за операцією, что оскаржується клієнтом").

Пов'язані статті

Зареєструватися в мобільному банку Alfa-Mobile

Чи була ця стаття корисною?
1 з 2 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.

Будьте в курсе, будьте первым с Альфа