Як залишити скаргу і дізнатися рішення по ній?

Питання

Як залишити скаргу? Як дізнатися рішення за скаргою?

Оточення

Про банк

Відповідь

Залишити скаргу ви можете:

  • написавши до онлайн-чату в мобільному банку Alfa-Mobile або зателефонувавши до контакт-центру за телефоном 044 494 01 01;
  • відправивши письмовий запит на поштову адресу банку (03150, м. Київ, вул. Велика Васильківська, 100) або зареєструвавши оригінал звернення у відділенні банку. Бланк-заяву ви можете знайти на сайті в розділі "Ще / Про банк".

Альфа-Банк цінує час та спокій наших клієнтів, тому розгляд скарг ми здійснюємо в найкоротші строки:

  • усні скарги — до 3 робочих днів (за результатами розгляду ви отримаєте відповідь шляхом смс або дзвінка);
  • письмові скарги — до 7 робочих днів (за результатами розгляду ви отримаєте відповідь на поштову адресу, вказану в листі. Копію письмової відповіді ви можете отримати в будь-якому відділенні банку.).

У виняткових випадках, якщо є необхідність проведення додаткового аналізу, термін розгляду може збільшитися, проте не може перевищувати строки, встановлені в ст. 20 Закону України "Про звернення громадян" (30 днів/45 днів за умови обов'язкового попередження заявника).

Якщо максимальні строки спливли, але відповідь ви не отримали, для уточнення статусу скарги зверніться в онлайн-чат в мобільному банку Alfa-Mobile або зателефонуйте в контакт-центр за телефоном 044 494 01 01.

Ми цінуємо ваш зворотний зв'язок і приймемо всі можливі заходи для вирішення вашого питання і запобігання подібних ситуацій на майбутнє. Приносимо вибачення за незручності.

Пов'язані статті

Як знайти найближче відділення?

Чи була ця стаття корисною?
2 з 4 вважають це корисним

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.

Будьте в курсе, будьте первым с Альфа