Не надійшло смс з кодом підтвердження операції в інтернеті

Проблема

Не надходить код для підтвердження операції в інтернеті.

Рішення

Смс з кодом 3D-Secure або LOOKUP CODE може не надійти, якщо у вас:

  • змінився номер телефону — ваші дії описані в статті "Змінити номер мобільного телефону через цифровий банк Sense SuperApp";
  • номер не змінювався і ви перебуваєте на території України — зверніться в онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp або зателефонуйте до Контакт-центру за номером 0800 50 20 50;
  • номер не змінювався і ви перебуваєте в роумінгу — змініть вручну мобільного оператора (роумінгового партнера) через налаштування вашого смартфона. Якщо порада не допомогла — зверніться в онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp або зателефонуйте до Контакт-центру за номером +380 44 298 80 00. Ми доступні 24/7 і завжди раді вам допомогти.

Корисні статті

Що таке 3D-Secure? Як підключити 3D-Secure?

Що таке LOOKUP CODE і де його дивитися?

Чи була ця стаття корисною?
21 з 71 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.