Не надійшло смс з кодом підтвердження операції в інтернеті

Проблема

Не надходить код для підтвердження операції в інтернеті.

Рішення

Смс з кодом 3D-Secure або LOOKUP CODE може не надійти, якщо у вас:

  • змінився номер телефону — змініть номер на інший український або закордонний за інструкцією "Змінити номер мобільного телефону через цифровий банк Sense SuperApp";
  • номер не змінювався і ви перебуваєте на території України, зверніться:
    - у відеочат за прямим посиланням https://sense.top/ViChat;
    - в онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp або зателефонуйте до Контакт-центру за номером 0800 50 20 50;
  • номер не змінювався і ви перебуваєте в роумінгу — змініть вручну мобільного оператора (роумінгового партнера) через налаштування вашого смартфона:
    - інструкція для iOS;
    - інструкція для Android.
    Якщо порада не допомогла, зверніться:
    - у відеочат за прямим посиланням: https://sense.top/ViChat з 07:00 до 22:00;
    - в онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp або зателефонуйте в контакт-центр за телефоном 0800 50 20 50. Ми поруч 24/7 і завжди раді вам допомогти.

Корисні статті

Що таке 3D-Secure? Як підключити 3D-Secure?

Що таке LOOKUP CODE і де його дивитися?

Чи була ця стаття корисною?
72 з 246 вважають статтю корисною

Коментарі

Коментарів: 2

  • Вадим Матус

    Здравствуйте! Нахожусь во временно окупированом Херсоне. Пришлось делать формат телефона. Не могу получить код доступа в приложение теперь. Нет украинской связи. Что делать? Как зайти в приложение?

    0
  • Виталия Шишкина

    Вадиме, для вирішення питання, зверніться у онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp (при вході, у верхньому кутку праворуч) або на сайті банку, в месенджерах: Viber, Telegram. Ми доступні 24/7 і обов'язково вам допоможемо.

    0

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.