Які банківські операції доступні в чаті Альфа-Банку?

Питання

Які банківські операції доступні в чаті Альфа-Банку?

Оточення

Підтримка

Відповідь

Багато банківських операцій можливо виконати самостійно в мобільному банку Alfa-Mobile. Також чимало питань вирішуються у чаті мобільного банку. А це, погодьтеся,  суттєво заощаджує ваші час та сили, адже йти у відділення банку не потрібно. Ось перелік запитів, які ви можете вирішити у чаті підтримки вже зараз:

  • заблокувати додаток мобільного банку;
  • заблокувати та розблокувати картку;
  • скинути лічильник неуспішних спроб введення ПІН;
  • повідомити про підозрілі операції по вашій картці;
  • дізнатися фінансову інформацію по картці/кредиту/депозиту;
  • уточнити тарифи і умови продукту, який у вас оформлено;
  • отримати деталі про причини неуспішності операції по картці;
  • замовити перевипуск картки; 
  • з’ясувати статус готовності та місцезнаходження випущеної/перевипущеної картки; 
  • відключити страхування по картці; 
  • замовити та оплатити довідку по картці/кредиту; 
  • змінити ліміти на проведення операцій по картці; 
  • підключити послугу 3D-Secure по картці; 
  • активувати токен для прив'язки картки до GooglePay/ApplePay; 
  • замовити готівку для отримання її у відділенні; 
  • подати заявку на закриття карткового рахунку.

Ми працюємо 24/7 і готові відповісти на ваші  питанням у будь-який час.

Пов'язані статті

Як влаштована онлайн-підтримка Альфа-Банку для приватних клієнтів?

 

Чи була ця стаття корисною?
137 з 150 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.

Будьте в курсе, будьте первым с Альфа