Які операції з банківськими продуктами доступні в чаті Альфа-Банку?

Питання

Які операції з банківськими продуктами доступні в чаті Альфа-Банку?

Оточення

Підтримка

Відповідь

Велику кількість операцій з банківськими продуктами можна виконувати самостійно в мобільному банку Alfa-Mobile. Також багато питань можна вирішити в чаті мобільного банку. Це значно економить ваші сили і час та замінює звернення до відділення банку. Ось список запитів, які ви можете вирішити вже зараз в нашій службі підтримки:

  • заблокувати додаток мобільного банку;
  • заблокувати та розблокувати картку;
  • скинути лічильник неуспішних спроб введення ПІН;
  • повідомити про підозрілі операції по вашій картці;
  • дізнатися фінансову інформацію по картці/кредиту/депозиту;
  • уточнити тарифи і умови продукту, який у вас оформлений;
  • отримати деталі про причини неуспішності операції по картці;
  • замовити перевипуск картки;
  • уточнити статус готовності та місцезнаходження вашої випущеної/перевипущену картки;
  • відключити страхування по картці;
  • замовити та оплатити довідку по картці/кредиту;
  • змінити ліміти на проведення операцій по картці;
  • підключити послугу 3D-Secure по картці;
  • активувати токен для прив'язки картки до GooglePay/ApplePay;
  • замовити готівку для отримання її у відділенні;
  • подати заявку на закриття карткового рахунку.

Ми працюємо 24/7 і готові допомогти з вашим питанням у будь-який час дня та ночі.

Пов'язані статті

Як влаштована онлайн-підтримка Альфа-Банку для приватних клієнтів?

 

Чи була ця стаття корисною?
1 з 2 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.

Будьте в курсе, будьте первым с Альфа