Бронювання послуг AHUB

Завдання

Забронювати послугу AHUB.

Рішення

Перегляньте відеоінструкцію "Як отримати квиток в AHUB?":

Або скористайтеся підказкам текстової інструкції:

Спосіб 1. У цифровому банку Sense SuperApp:

  1. На панелі інструментів робочого столу перейдіть в розділ "Продукти".mceclip0.png
  2. Перейдіть в розділ "Послуги".
    mceclip3.png
  3. Натисніть "AHUB".
    mceclip4.png
  4. Натисніть "Забронювати" для переходу в чат-бот (t.me/a_hub_bot).
    mceclip5.png

Спосіб 2. У мобільному банку Alfa-Mobile:

  1. На головній сторінці мобільного банку Alfa-Mobile перейдіть у розділ "AHUB".
    mceclip2.png
  2. Натисніть "Забронювати" для переходу у чат-бот (t.me/a_hub_bot).
    mceclip3.png
  3. Якщо це ваш перший вхід у чат-бот — пройдіть просту процедуру реєстрації. Як це зробити описано в статті "Реєстрація клієнта в AHUB через чат-бот".
  4. Якщо ви вже зареєстровані у чат-боті, внизу екрана виберіть послугу, яку хочете забронювати.
    mceclip4.png
  5. Для бронювання переговорної кімнати натисніть "Переговорні кімнати", вкажіть дату, час для бронювання. Перегляньте доступні аудиторії, оберіть бажану та натисніть "Забронювати". Якщо виникло питання — натисніть "Підтримка" та поставте питання оператору у чаті. 
    mceclip7.png
  6. Для бронювання квитка на захід натисніть "Події", виберіть бажану категорію та ознайомтеся з програмою заходів. Натисніть "Зареєструватися" під тим заходом, який бажаєте відвідати.
    mceclip7.png
  7. Для бронювання коворкінгу натисніть "Коворкінг", виберіть дату візиту, після чого на екрані відобразиться QR-код квитка з деталями відвідування.
    mceclip8.png
    mceclip9.png

Спосіб 3. Зателефонуйте адміністратору AHUB ( тел. 032-229-59-55).

Клієнти A-Club можуть забронювати послугу, зателефонувавши персональному менеджеру.

Ви можете реєструватися/бронювати запропоновані послуги в рамках своїх квитків, незалежно від того, коли ці послуги будуть надані у майбутньому. Наприклад, можете зареєструватися на захід, який буде через 2 місяці.

Пов'язані статті

Реєстрація клієнта в AHUB через чат-бот

Коли квиток в AHUB вважається активованим/використаним?

Чи була ця стаття корисною?
3 з 3 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.