Які документи потрібні для оформлення страхування у відділенні?
Запитання
Які документи потрібні для оформлення страхування у відділенні?
Відповідь
Для оформлення будь-якого виду страхування візьміть паспорт громадянина України та ІПН.
Оригінали надавати необов'язково, якщо ви — діючий клієнт або надаєте документи у застосунку Дія.
Додатково надайте:
- для страхування при виїзду за кордон — дані про закордонний паспорт (дані можна зазначити з ваших слів, фотографії чи копії, оригінал брати не обов'язково) для кожної особи, яка буде застрахована;
- для страхування мобільного телефону — чек про покупку мобільного телефону;
- для усіх видів автострахування — технічний паспорт на авто та водійські права.
Корисні статті
Чи була ця стаття корисною?
4 з 8 вважають статтю корисною
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.