Які документи потрібні для оформлення страхування у відділенні?

Запитання

Які документи потрібні для оформлення страхування у відділенні?

Відповідь

Для оформлення будь-якого виду страхування у відділенні (окрім страхування від COVID-19 для іноземних громадян) потрібні:

  1. Паспорт громадянина України.
  2. ІПН.

Оригінали надавати необов'язково, якщо:

  • ви — діючий клієнт та ваші дані є в банку;
  • ви надасте документи у застосунку Дія при оформленні страхування у відділенні.

Додатково надайте:

  • для страхування при виїзду за кордон — дані про закордонний паспорт (дані можна зазначити з ваших слів, фотографії чи копії, оригінал брати не обов'язково) для кожної особи, яка буде застрахована;
  • для страхування мобільного телефону — чек про покупку мобільного телефону;
  • для усіх видів автострахування — технічний паспорт на авто та водійські права.

Корисні статті

Які види страхування можна оформити у Альфа-Банку?

Чи була ця стаття корисною?
4 з 7 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.