Підключити послугу "Альфа-Чек" в інтернет-банку My Alfa-Bank

Завдання

Підключити послугу "Альфа-Чек" в інтернет-банку My Alfa-Bank.

Умова

Картка має бути активна.

Рішення

Для підключення послуги "Альфа-Чек" в інтернет-банку My Alfa-Bank:

  1. На картці, до якої бажаєте підключити послугу, натисніть кнопку "Сервіси".
    mceclip1.png
  2. З випадаючого списку оберіть "Включити/Змінити Альфа-Чек".
    mceclip0.png
  3. У наступному вікні відзначте чек-бокс "Новий стан / Включити". Введіть мобільний номер телефону, на який бажаєте отримувати повідомлення за послугою "Альфа-Чек". Натисніть "Далі".
    mceclip2.png
  4. Введіть код з смс, підтвердіть умови заяви та натисніть "Підтвердити".
    mceclip3.png
  5. Послуга "Альфа-Чек" підключена з каналом "смс". Ви можете перейти на безкоштовний канал "PUSH", як це зробити — зазначено в статті "Активувати безкоштовні PUSH-повідомлення за картковими операціями у цифровому банку Sense SuperApp".

Термін підключення послуги "Альфа-Чек" — протягом години.

Термін зміни номера телефону для "Альфа-Чек", залежить від часу зміни:

до 17:00 після 17:00
протягом 30 хвилин протягом наступного робочого дня

Пов'язані статті

Що таке "Альфа-Чек"?

Включити/відключити повідомлення від Альфа-Банку у Viber

Підключити послугу "Альфа-Чек"/змінити номер для послуги через банкомат Альфа-Банку

Чи була ця стаття корисною?
2 з 3 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.

Будьте в курсе, будьте первым с Альфа