Підключити послугу "Альфа-Чек" в інтернет-банку My Alfa-Bank
Завдання
Підключити послугу "Альфа-Чек" в інтернет-банку My Alfa-Bank.
Умова
Картка має бути активна.
Рішення
Для підключення послуги "Альфа-Чек" в інтернет-банку My Alfa-Bank:
- На картці, до якої бажаєте підключити послугу, натисніть кнопку "Сервіси".
- З випадаючого списку оберіть "Включити/Змінити Альфа-Чек".
- У наступному вікні відзначте чек-бокс "Новий стан / Включити". Введіть мобільний номер телефону, на який бажаєте отримувати повідомлення за послугою "Альфа-Чек". Натисніть "Далі".
- Введіть код з смс, підтвердіть умови заяви та натисніть "Підтвердити".
- Послуга "Альфа-Чек" підключена з каналом "смс". Ви можете перейти на безкоштовний канал "PUSH", як це зробити — зазначено в статті "Активувати безкоштовні PUSH-повідомлення за картковими операціями у цифровому банку Sense SuperApp".
Термін підключення послуги "Альфа-Чек" — протягом години.
Термін зміни номера телефону для "Альфа-Чек", залежить від часу зміни:
до 17:00 | після 17:00 |
протягом 30 хвилин | протягом наступного робочого дня |
Пов'язані статті
Включити/відключити повідомлення від Альфа-Банку у Viber
Підключити послугу "Альфа-Чек"/змінити номер для послуги через банкомат Альфа-Банку
Чи була ця стаття корисною?
2 з 4 вважають статтю корисною
Будьте в курсе, будьте первым с Альфа
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.