Замовити пластикову картку до цифрової (віртуальної) в Sense SuperApp

Завдання

Випустити пластикову картку до існуючої цифрової (віртуальної) картки з доставкою на відділення або у поштомати "Нової пошти" у цифровому банку Sense SuperApp.

Умова

  • Послуга надається безкоштовно.
  • Картку можна замовити до відділень або поштоматів "Нової пошти".
  • Забрати її можна, якщо відділення або поштомат працює.
  • Послуга доступна для існуючих цифрових (віртуальних) кредитних, дебетових та зарплатних карток, якщо її власник:
    ▪  резидент України;
    ▪  має фінансовий номер телефону українського мобільного оператора (наприклад +380937777575).
  • Пластикова картка буде мати ті ж самі реквізити (рахунок, номер, строк дії та CVV), що і цифрова.
  • До моменту отримання пластика використовуйте і далі картку як віртуальну.
  • Недоступно для картки єПідтримка, карток в пакеті Black та Graphite.

Рішення

Для випуску пластикової картки до існуючої цифрової (віртуальної) картки у цифровому банку Sense SuperApp ознайомтесь з відеоінструкцією або дотримуйтесь текстових підказок нижче:

  1. На панелі інструментів робочого столу перейдіть у розділ "Продукти".
    mceclip0.png
  2. У розділі "Рахунки та картки" натисніть на той рахунок, до якого оформлена віртуальна картка.
    mceclip0.png
  3. Натисніть на картку, до якої бажаєте замовити пластик.
    mceclip1.png
  4. В розділі "Керування" натисніть "Зробити пластикову картку".
    mceclip2.png
  5. Ознайомтесь з умовами випуску пластикової картки:
    - строки доставки — до чотирьох днів (замовлена до 15:00 картка передається на "Нову пошту" на наступний робочий день після замовлення, а замовлена після 15:00 — на другий робочий день).
    Після доставки картка зберігається 7 днів, при замовленні на відділення пошти, 3 дні — на поштоматі (якщо не заберете картку на поштоматі, вона буде перенаправлена у найближче до поштомату відділення пошти і зберігатиметься там ще 4 дні). Якщо строк зберігання вичерпано, ви можете замовити картку повторно;
    - вартість виготовлення та тарифи по картці;
    - ім'я та прізвище, які будуть нанесені на картку. Для коригування персональних даних натисніть на позначку редагування та внесіть зміни. Можна змінити по 2 символи в прізвищі та/або імені. Для редагування більшої кількості символів — зверніться до відділення банку.
    Натисніть "Вибрати відділення НП".
    mceclip3.png
  6. Надайте доступ до геолокації (для визначення вашого місцезнаходження), знайдіть відділення або поштомат "Нової пошти" (назву міста вказуйте українською мовою), ознайомтеся з графіком роботи та натисніть "Доставити сюди".
    mceclip1.png
  7. Заявка на випуск та доставку пластикової картки направлена в роботу.
    Для завершення процесу натисніть "Зрозуміло".
    mceclip2.png
  8. Після замовлення пластикової картки відстежуйте процес доставки. Для цього знайдіть картку, до якої оформляли пластик і в блоці "Інформація" ознайомтесь з деталями:
    - стадія доставки ("создається", "доставляється", "доставлено", "отримано");
    - адреса доставки;
    - номер замовлення — щоб відстежити шлях пересування, натисніть на "Трек-номер (Нова Пошта)" та оберіть "Відстежити" або "Скопіювати трек-номер".
    Для зміни адреси отримання картки зверніться до "Нової пошти" зручним для вас способом.mceclip4.png
  9. Для активації картки скористайтеся інструкцією "Активувати картку після отримання на "Новій пошті" в цифровому банку Sense SuperApp".

Корисні статті

Прив'язати неіменну пластикову картку до віртуальної картки в банку Sense SuperApp

Подивитися тарифи картки в Sense SuperApp

Оплатити комунальні платежі в Sense SuperApp

Які платежі і перекази доступні в Sense SuperApp?

Обміняти валюту в Sense SuperApp

Чи була ця стаття корисною?
305 з 339 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.