Замовити пластикову картку до цифрової (віртуальної) в цифровому банку Sense SuperApp

Завдання

Випустити пластикову картку до існуючої цифрової (віртуальної) картки з доставкою на відділення або поштомати "Нової пошти" у цифровому банку Sense SuperApp.

Умова

  • Послуга доступна для існуючих цифрових (віртуальних) кредитних та дебетових карток.
  • Послуга недоступна для бізнес-карток.
  • Пластикова картка буде мати ті ж реквізити (рахунок, номер, строк дії та CVV), що і цифрова.
  • Картку можна замовити до відділення або поштомату "Нової пошти". (Виключення: відділення №126 в м. Київ, на якому отримання картки тимчасово недоступне).
  • Послуга надається безкоштовно.
  • До отримання пластика використовуйте і далі картку як віртуальну.

Рішення

Для випуску пластикової картки до існуючої цифрової (віртуальної) картки у цифровому банку Sense SuperApp ознайомтесь з відеоінструкцією або дотримуйтесь текстових підказок нижче:

  1. На панелі інструментів робочого столу перейдіть у розділ "Продукти".
    mceclip0.png
  2. У розділі "Рахунки та картки" натисніть на той рахунок, в рамках якого оформлена віртуальна картка.
    mceclip0.png
  3. Натисніть на картку, до якої бажаєте замовити пластик.
    mceclip1.png
  4. В розділі "Керування" натисніть "Зробити пластикову картку".
    mceclip2.png
  5. Ознайомтеся з умовами випуску пластикової картки:
    - строки доставки — до чотирьох днів (при замовленні до 15:00 картка передається "Новій пошті" на наступний робочий день після замовлення, а якщо після 15:00 — на другий робочий день). Після доставки картка зберігається сім днів. Якщо строк зберігання вичерпано, ви можете замовити картку повторно;
    - вартість виготовлення та тарифи по картці;
    - ім'я, прізвище, які будуть нанесені на картку. Для коригування персональних даних натисніть на позначку редагування та внесіть зміни. Можна змінити по два символи в прізвищі та/або імені. Для редагування більшої кількості символів — зверніться до відділення Альфа-Банку.
    Натисніть "Вибрати відділення НП".
    mceclip3.png
  6. Надайте доступ до геолокації (для визначення вашого місцезнаходження), оберіть відділення або поштомат "Нової пошти" (на мапі або зі списку), ознайомтеся з графіком роботи та натисніть "Доставити сюди".
    mceclip1.png
  7. Заявка на випуск та доставку пластикової картки взята до роботи.
    Для завершення процесу натисніть "Зрозуміло".
    mceclip2.png
  8. Після замовлення пластикової картки відстежуйте процес доставки. Для цього знайдіть картку, до якої оформляли пластик, і в блоці "Інформація" ознайомтеся з деталями:
    - стадія доставки ("создається", "доставляється", "доставлено", "отримано");
    - адреса доставки;
    - номер замовлення — щоб відстежити шлях пересування, натисніть на "Трек-номер (Нова Пошта)" та оберіть "Відстежити" або "Скопіювати трек-номер".
    Для зміни адреси отримання картки зверніться до "Нової пошти" зручним для вас способом.mceclip4.png
  9. Для активації картки слідуйте інструкції в статті "Активувати картку після отримання на "Новій пошті" в цифровому банку Sense SuperApp".

Корисні статті

Прив'язати неіменну пластикову картку до віртуальної картки в цифровому банку Sense SuperApp

Подивитися тарифи картки в цифровому банку Sense SuperApp

Оплатити комунальні платежі в цифровому банку Sense SuperApp

Які платежі і перекази доступні в цифровому банку Sense SuperApp?

Обміняти валюту в цифровому банку Sense SuperApp

У чому різниця між карткою віртуальною та на фізичному пластику?

Чи була ця стаття корисною?
136 з 152 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.