Замовити пластикову картку до цифрової (віртуальної) в цифровому банку Sense SuperApp
Завдання
Випустити пластикову картку до існуючої цифрової (віртуальної) картки з доставкою на відділення або у поштомати "Нової пошти" у цифровому банку Sense SuperApp.
Умова
- Картку можна замовити до відділень або поштоматів "Нової пошти".
- Забрати її можна, якщо відділення або поштомат працює.
- Послуга доступна для існуючих цифрових (віртуальних) кредитних, дебетових та зарплатних карток.
- Доступно для бізнес-карток по інструкції у статті: "Замовити доставку бізнес-картки на відділення "Нової пошти"".
- Пластикова картка буде мати ті ж самі реквізити (рахунок, номер, строк дії та CVV), що і цифрова.
- Послуга надається безкоштовно.
- До моменту отримання пластика використовуйте і далі картку як віртуальну.
- Недоступно для картки єПідтримка.
Рішення
Для випуску пластикової картки до існуючої цифрової (віртуальної) картки у цифровому банку Sense SuperApp ознайомтесь з відеоінструкцією або дотримуйтесь текстових підказок нижче:
- На панелі інструментів робочого столу перейдіть у розділ "Продукти".
- У розділі "Рахунки та картки" натисніть на той рахунок, в рамках якого оформлена віртуальна картка.
- Натисніть на картку, до якої бажаєте замовити пластик.
- В розділі "Керування" натисніть "Зробити пластикову картку".
- Ознайомтеся з умовами випуску пластикової картки:
- строки доставки — до чотирьох днів (замовлена до 15:00 картка передається на "Нову пошту" на наступний робочий день після замовлення, а замовлена після 15:00 — на другий робочий день).
Після доставки картка зберігається 7 днів, при замовленні на відділення пошти, 3 дні — на поштоматі (якщо не заберете картку на поштоматі, вона буде перенаправлена у найближче до поштомату відділення пошти і зберігатиметься там ще 4 дні). Якщо строк зберігання вичерпано, ви можете замовити картку повторно;
- вартість виготовлення та тарифи по картці;
- ім'я та прізвище, які будуть нанесені на картку. Для коригування персональних даних натисніть на позначку редагування та внесіть зміни. Можна змінити по 2 символи в прізвищі та/або імені. Для редагування більшої кількості символів — зверніться до відділення Альфа-Банку.
Натисніть "Вибрати відділення НП". - Надайте доступ до геолокації (для визначення вашого місцезнаходження), знайдіть відділення або поштомат "Нової пошти" (назву міста вказуйте українською мовою), ознайомтеся з графіком роботи та натисніть "Доставити сюди".
- Заявка на випуск та доставку пластикової картки взята до роботи.
Для завершення процесу натисніть "Зрозуміло". - Після замовлення пластикової картки відстежуйте процес доставки. Для цього знайдіть картку, до якої оформляли пластик, і в блоці "Інформація" ознайомтеся з деталями:
- стадія доставки ("создається", "доставляється", "доставлено", "отримано");
- адреса доставки;
- номер замовлення — щоб відстежити шлях пересування, натисніть на "Трек-номер (Нова Пошта)" та оберіть "Відстежити" або "Скопіювати трек-номер".
Для зміни адреси отримання картки зверніться до "Нової пошти" зручним для вас способом. - Для активації картки скористайтеся інструкцією "Активувати картку після отримання на "Новій пошті" в цифровому банку Sense SuperApp".
Корисні статті
Прив'язати неіменну пластикову картку до віртуальної картки в цифровому банку Sense SuperApp
Подивитися тарифи картки в цифровому банку Sense SuperApp
Оплатити комунальні платежі в цифровому банку Sense SuperApp
Які платежі і перекази доступні в цифровому банку Sense SuperApp?
Чи була ця стаття корисною?
278 з 311 вважають статтю корисною
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.