Оформити віртуальну картку Сaméléon або кредитну картку RED новому клієнту в Sense SuperApp

Завдання

Оформити віртуальну картку Сaméléon або кредитну картку RED новому клієнту в Sense SuperApp .

Умова

До віртуальної картки ви можете оформити:

Рішення

Для відкриття рахунку у цифровому банку Sense SuperApp ознайомтесь з відеоінструкцією або дотримуйтесь текстових підказок нижче:


  1. Встановіть додаток на телефон/планшет:
    - для Android — завантажте додаток в Play Маркет.
    - для Android (HUAWEI/Honor) — завантажте додаток в AppGallery.
    - для IOS — завантажте додаток можна в App Store.
  2. Введіть номер телефону, дату народження та натисніть "Продовжити".
    mceclip19.png
  3. Введите пароль который придёт в смс.
    mceclip20.png
  4. Якщо даних недостатньо — введіть вручну номер ІПН або підтягніть його із застосунку Дія.
    Якщо ви діючий клієнт банку — пройдіть авторизацію і оформіть картку як діючий клієнт.
    mceclip21.png
  5. Ознайомтеся з попередньо доступним вам кредитним лімітом по картці Cameleon та натисніть "Обрати цю картку". Якщо ліміт вам не запропоновано, перегляд ліміту буде здійснюватися за загальними правилами.
    mceclip0.png
  6. Якщо ви бажаєте отримати інший продукт — поверніться назад або натисніть "Хочу іншу картку". Свайпніть в бік та оберіть для себе:
    - дебетову картку в пакеті послуг. Деталі в статті "Оформити віртуальну дебетову картку в Sense SuperApp ";
    - пакет послуг для підприємців. Детальніше в статті "Оформити пакет послуг ФОП в Sense SuperApp";
    - кредитну картку RED. Дивіться інструкцію з оформлення нижче.
    mceclip4.png
  7. Щоб продовжити оформлення карток Сaméléon або RED, оберіть спосіб ідентифікації — через відеозв'язок або через застосунок Дія.
    mceclip25.png
7.1. Ідентифікація через відеозв'язок

7.1.1. Підтвердіть, що ви не є публічною особою та резидентом США, і натисніть "Почати відеодзвінок". Якщо ви резидент США, ознайомтеся з процедурою відкриття рахунку у статті "Що таке FATCA?".
mceclip26.png

7.1.2. Дочекайтеся з'єднання і дотримуйтесь підказок співробітника банку.
mceclip27.png

7.2. Ідентифікація через застосунок Дія

7.2.1. Підтвердіть, що ви не є публічною особою та резидентом США, та натисніть "Перейти в Дію". Якщо ви є резидентом США, ознайомтеся з процедурою відкриття рахунку у статті "Що таке FATCA?".
mceclip28.png

7.2.2. Додаток Sense SuperApp автоматично переведе вас у застосунок Дія. Авторизуйтесь у додаток.
mceclip29.png

7.2.3. Натисніть "Надіслати через Дію".
Для оформлення в Дії у вас має бути ІD-картка або закордонний паспорт. Якщо документи не знайдено чи не отримано, ви можете продовжити оформлення через відеозв'язок.
Отримання даних від Дія та підписання договору має відбуватись в один календарний день. 
mceclip30.png

Зачекайте поки документи пройдуть обробку. 

7.2.4. Зробіть селфі, керуючись підказками. Якщо три спроби будуть невдалими, ви зможете продовжити оформлення через відеозв'язок. Щоб продовжити, натисніть "Пройти верифікацію".
mceclip31.png

7.2.5. Селфі прийнято. Натисніть "Готово".
mceclip32.png

7.2.6. Заповніть особисті дані та натисніть "Все вірно, продовжити".
mceclip33.png

7.2.7. Очікуйте обробку документів.
mceclip34.png

8. Після заповнення анкети ваш кредитний ліміт може бути збільшено. Підтвердіть, що ознайомлені з анкетою-заявою. Натисніть "Продовжити".

mceclip2.png

9. Підпишіть анкету.
mceclip35.png

10. Створіть ПІН для входу в цифровий банк Sense SuperApp.
mceclip36.png

11. Пройдіть навчання з використання цифрового банку.
mceclip37.png

12. Встановіть ПІН до картки та натисніть "Встановити".
mceclip38.png

13. Якщо ваш телефон підтримує NFC, додайте картку до Apple Pay/Google Pay.
mceclip39.png

14. Картку оформлено.

Корисні статті

Я отримав віртуальну картку Сaméléon. Що далі?

Я отримав віртуальну кредитну картку RED. Що далі?

Що таке BankID? Які дані потрібні для авторизації?

Що робити, якщо по Сaméléon встановлено "нульовий" ліміт? Це назавжди?

Як керувати карткою та картковим рахунком у цифровому банку Sense SuperApp?

Чи була ця стаття корисною?
161 з 182 вважають статтю корисною

Коментарі

Коментарів: 2

  • Юля Соломко

    После создания PIN для входа в приложение появилась ошибка "oauth.exception.client.disabled". Работа поддержки банка, как через чат в Sense, так и контакт-центра мне не понравилась. Они сами толком не понимают и дают бестолковые инструкции. Для решения этой проблемы я потратила до 3-х рабочих дней.

    -1
  • Оксана Сыч

    Добрий день, Юліє!

    Помилка при створенні ПІН для входу у новий додаток виникла через заблокований обліковий запис попереднього мобільного додатку. Бачимо, що співробітники підтримки допомогли вам розблокувати обліковий запис та увійти до додатку.

    Вибачте за незручності!

    0

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.