Оформити віртуальну картку Сaméléon або кредитну картку RED новому клієнту в Sense SuperApp

Завдання

Оформити віртуальну картку Сaméléon або кредитну картку RED новому клієнту в Sense SuperApp .

Умова

Рішення

Для відкриття рахунку у цифровому банку Sense SuperApp ознайомтесь з відеоінструкцією або дотримуйтесь текстових підказок нижче:


1. Встановіть додаток на телефон/планшет:
- для Android — завантажте з Play Маркет.
- для IOS — завантажте з App Store.

2. Введіть номер телефону, дату народження та натисніть "Продовжити".
mceclip19.png

3. Введіть пароль для підтвердження номеру телефону.
mceclip20.png

4. Якщо даних недостатньо — введіть вручну номер ІПН або підтягніть його із застосунку Дія.

Якщо ви діючий клієнт банку — додаток переведе вас на екран авторизації. Як пройти авторизацію — дивіться в статті "Перший вхід (реєстрація) в цифровий банк Sense SuperApp". Оформити картку Сaméléon ви можете дотримуючись інструкції "Оформити віртуальну картку Сaméléon діючому клієнту в цифровому банку Sense SuperApp".mceclip21.png

5. Ознайомтеся з попередньо доступним вам кредитним лімітом по картці Cameleon та натисніть "Обрати цю картку".

Якщо бажаєте отримати картку без кредитного ліміту — відмітьте це в чекбоксі (в такому разі перегляду та надання ліміту на цю картку в подальшому не буде, деталі читайте в статті "Як отримати ліміт по Сaméléon, якщо я відмовився від нього при оформленні?");

Якщо ліміт вам не запропоновано, ви можете використовувати картку для розрахунків власними коштами. Перегляд ліміту буде здійснюватися за загальними правилами, деталі читайте в статті "Збільшити кредитний ліміт по кредитній картці".
mceclip22.png

6. Якщо ви бажаєте отримати інший продукт — поверніться назад або натисніть "Хочу іншу картку". Свайпайте в бік та оберіть для себе: 
- дебетову картку в пакеті послуг. Деталі в статті "Оформити віртуальну дебетову картку в Sense SuperApp ";
- пакет послуг для підприємців. Детальніше в статті "Оформити пакет послуг ФОП в Sense SuperApp";
- кредитну картку RED. Дивіться інструкцію з оформлення нижче.
mceclip24.png

7. Щоб продовжити оформлення карток Сaméléon або RED, оберіть спосіб ідентифікації — через відеозв'язок або через застосунок Дія.

mceclip25.png

7.1. Ідентифікація через відеозв'язок

7.1.1 Підтвердіть, що ви не є публічною особою та резидентом США, і натисніть "Почати відеодзвінок". Якщо ви резидент США, ознайомтеся з процедурою відкриття рахунку у статті "Що таке FATCA?".
mceclip26.png

7.1.2 Дочекайтеся з'єднання і дотримуйтесь підказок співробітника банку.
mceclip27.png

7.2. Ідентифікація через застосунок Дія

7.2.1 Підтвердіть, що ви не є публічною особою та резидентом США, та натисніть "Перейти в Дію". Якщо ви є резидентом США, ознайомтеся з процедурою відкриття рахунку у статті "Що таке FATCA?".
mceclip28.png

7.2.2 Додаток Sense SuperApp автоматично переведе вас у застосунок Дія.  Введіть дані для входу.
mceclip29.png

7.2.3. Натисніть "Надіслати через Дію".
Для оформлення у вас має бути (відображатися в Дія) ІD-картка або закордонний паспорт. Якщо документи не знайдено чи не отримано, ви можете продовжити оформлення через відеозв'язок.
Отримання даних від Дія та підписання договору має відбуватись в один календарний день. 
mceclip30.png

Зачекайте поки документи пройдуть обробку. 
Після передачі документів ви автоматично повернетесь до цифрового банку Sense SuperApp. 

7.2.4 Зробіть селфі, керуючись підказками. Якщо три спроби будуть невдалими, ви зможете продовжити оформлення через відеозв'язок.
mceclip31.png

7.2.5 Селфі прийняте. Натисніть "Готово".
mceclip32.png

7.2.6 Заповніть особисті дані.
mceclip33.png

7.2.7 Очікуйте на обробку документів.
mceclip34.png

8. Після заповнення анкети ваш кредитний ліміт може бути збільшений.
Якщо ваш мобільний оператор "Київстар", у вашому кабінеті цифрового банку Sense SuperApp автоматично буде можливість управління мобільним рахунком.
Підтвердіть, що ознайомлені з анкетою-заявою.

mceclip2.png

9. Підпишіть анкету.
mceclip35.png

10. Створіть ПІН для входу в цифровий банк Sense SuperApp (цей ПІН ви будете використовувати під час наступних входів у цифровий банк).
mceclip36.png

11. Пройдіть навчання з використання цифрового банку.
mceclip37.png

12. Активуйте картку та створіть ПІН до неї.
mceclip38.png

13. Додайте картку до Apple Pay/Google Pay (доступно, якщо ваш телефон підтримує NFC).
mceclip39.png

Вітаємо, тепер ви можете користуватися вашою карткою і вирішувати будь-які питання за допомогою цифрового банку Sense SuperApp.

Корисні статті

Що таке BankID? Які дані потрібні для авторизації?

Оформити пакет послуг ФОП у цифровому банку Sense SuperApp

Оформити віртуальну дебетову картку в цифровому банку Sense SuperApp

 

 

Чи була ця стаття корисною?
108 з 125 вважають статтю корисною

Коментарі

Коментарів: 2

  • Юля Соломко

    После создания PIN для входа в приложение появилась ошибка "oauth.exception.client.disabled". Работа поддержки банка, как через чат в Sense, так и контакт-центра мне не понравилась. Они сами толком не понимают и дают бестолковые инструкции. Для решения этой проблемы я потратила до 3-х рабочих дней.

    -1
  • Оксана Сыч

    Добрий день, Юліє!

    Помилка при створенні ПІН для входу у новий додаток виникла через заблокований обліковий запис попереднього мобільного додатку. Бачимо, що співробітники підтримки допомогли вам розблокувати обліковий запис та увійти до додатку.

    Вибачте за незручності!

    0

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.