Завдання
Оформити віртуальну картку Сaméléon або кредитну картку RED новому клієнту в Sense SuperApp .
Умова
- Послуга тимчасово недоступна.
До віртуальної картки ви можете оформити:
- іменний пластик з доставкою на Нову пошту;
- неіменний пластик з доставкою на відділення банку;
- неіменний пластик у магазині партнера Київстар та прив'язати його до рахунку.
Рішення
Для відкриття рахунку у цифровому банку Sense SuperApp ознайомтесь з відеоінструкцією або дотримуйтесь текстових підказок нижче:
-
Встановіть додаток на телефон/планшет:
- для Android — завантажте додаток в Play Маркет.
- для Android (HUAWEI/Honor) — завантажте додаток в AppGallery.
- для IOS — завантажте додаток можна в App Store. - Введіть номер телефону, дату народження та натисніть "Продовжити".
- Введіть пароль, який надійде вам в смс.
- Якщо даних недостатньо — введіть вручну номер ІПН або підтягніть його із застосунку Дія.
Якщо ви діючий клієнт банку — пройдіть авторизацію і оформіть картку як діючий клієнт. - Ознайомтеся з попередньо доступним вам кредитним лімітом по картці Сaméléon та натисніть "Обрати цю картку". Якщо ліміт вам не запропоновано, перегляд ліміту буде здійснюватися за загальними правилами.
За необхідності перегляньте тарифи картки на сайті банку в розділі "Тарифи та умови" (цифрові кредитні картки оформлюються без платних послуг страхування від фінансових ризиків. Ви можете потім активувати їх за бажанням "Підключити захист картки від шахрайських дій "Sense захист" за допомогою цифрового банку Sense SuperApp"). - Якщо ви бажаєте отримати інший продукт — поверніться назад або натисніть "Хочу іншу картку". Свайпніть в бік та оберіть для себе:
- дебетову картку в пакеті послуг. Деталі в статті "Оформити віртуальну дебетову картку в Sense SuperApp ";
- пакет послуг для підприємців. Детальніше в статті "Оформити пакет послуг ФОП в Sense SuperApp";
- кредитну картку RED. Дивіться інструкцію з оформлення нижче. - Щоб продовжити оформлення карток Сaméléon або RED, оберіть спосіб ідентифікації — через відеозв'язок або через застосунок Дія.
7.1.1. Ознайомтесь з кроками обраного вами способу ідентифікації. Вкажіть, чи є у вас ID-картка, введіть електронну адресу та підтвердіть, що ви не є публічною особою та резидентом США, дайте згоду на відеофіксацію і обробку данних у БКІ. Натисніть "Почати відео дзвінок". Якщо ви резидент США, ознайомтеся з процедурою відкриття рахунку у статті "Що таке FATCA?".
7.1.2. Дайте доступ до камери і мікрофону.
7.1.3. Дочекайтеся з'єднання і дотримуйтесь підказок співробітника банку.
7.2.1. Ознайомтесь з кроками обраного вами способу ідентифікації та підтвердіть, що ви не є публічною особою та резидентом США, і натисніть "Перейти в Дію". Якщо ви резидент США, ознайомтеся з процедурою відкриття рахунку у статті "Що таке FATCA?".
7.2.2. Додаток Sense SuperApp автоматично переведе вас у застосунок Дія. Авторизуйтесь у додаток.
7.2.3. Натисніть "Надіслати через Дію".
Для оформлення в Дії у вас має бути ІD-картка або закордонний паспорт. Якщо документи не знайдено чи не отримано, ви можете продовжити оформлення через відеозв'язок.
Отримання даних від Дія та підписання договору має відбуватись в один календарний день.
Зачекайте поки документи пройдуть обробку. Після передачі документів ви автоматично повернетесь до цифрового банку Sense SuperApp.
7.2.4. Зробіть селфі, керуючись підказками. Якщо три спроби будуть невдалими, ви зможете продовжити оформлення через відеозв'язок. Щоб продовжити, натисніть "Пройти верифікацію".
7.2.5. Селфі прийнято. Натисніть "Готово".
7.2.6. Заповніть особисті дані та натисніть "Все вірно, продовжити".
7.2.7. Очікуйте обробку документів.
8. Після заповнення анкети ваш кредитний ліміт може бути збільшено. Підтвердіть, що ознайомлені з анкетою-заявою. Натисніть "Продовжити".
9. Підпишіть анкету.
10. Картку оформлено, натисніть "Увійти в додаток".
11. Створіть ПІН для входу в цифровий банк Sense SuperApp.
12. Пройдіть навчання з використання цифрового банку.
13. Активуйте картку та створіть ПІН до картки.
14. Якщо телефон підтримує послугу безконтактних платежів NFC, додайте картrу до Apple Pay/Google Pay.
Вітаємо, тепер ви можете користуватися вашою карткою.
Корисні статті
Я отримав віртуальну картку Сaméléon. Що далі?
Я отримав віртуальну кредитну картку RED. Що далі?
Що таке BankID? Які дані потрібні для авторизації?
Що робити, якщо по Сaméléon встановлено "нульовий" ліміт? Це назавжди?
Як керувати карткою та картковим рахунком у цифровому банку Sense SuperApp?
Подивитися тарифи по картці в цифровому банку Sense SuperApp
Коментарі
Коментарів: 2
После создания PIN для входа в приложение появилась ошибка "oauth.exception.client.disabled". Работа поддержки банка, как через чат в Sense, так и контакт-центра мне не понравилась. Они сами толком не понимают и дают бестолковые инструкции. Для решения этой проблемы я потратила до 3-х рабочих дней.
Добрий день, Юліє!
Помилка при створенні ПІН для входу у новий додаток виникла через заблокований обліковий запис попереднього мобільного додатку. Бачимо, що співробітники підтримки допомогли вам розблокувати обліковий запис та увійти до додатку.
Вибачте за незручності!
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.