Що робити, якщо щось не працює?

Запитання

Що робити, якщо щось не працює? Що робити, якщо не працює цифровий банк Sense SuperApp, не проходить операція по картці, не оновився баланс картки та інше?

Відповідь

Наші клієнти іноді потрапляють в ситуації, коли не вдається розрахуватися карткою, перевести гроші, увійти в цифровий банк Sense SuperApp. Тому перед тим, як звернутися в "Підтримку" — ознайомтеся з можливими причинами та їх варіантами вирішення:

  1. Проводяться планові технічні роботи на стороні банку або у наших партнерів. Про такі роботи банк попереджає заздалегідь, щоб ви встигли виконати потрібну операцію до зазначеного часу або вже після закінчення робіт. Тому рекомендуємо регулярно перевіряти інформацію в "Популярних статтях" або в розділі "Інциденти".
  2. Спостерігається масова непрацездатність як на стороні банку, так і з незалежних від банку причин (наприклад, не працюють ПОС-термінали в магазині). При цьому, про проблему відомо та вона вже в процесі виправлення. Через такі збої можуть бути затримки в проходженні платежів, оновленні балансів по рахункам та картам. Щоб перевірити, а також дізнатися строки та альтернативне рішення цієї проблеми, перевірте наявність інциденту в "Популярних статтях" або в розділі "Інциденти".
  3. Також подивіться можливі рішення в залежності від того, що саме не виходить зробити:
    • Проблема під час розрахунку карткою — перевірте можливі причини в статті "Неуспішна операція по картці".
    • Не змогли увійти по ПІН в Sense SuperApp — перевірте коректність введення ПІН. Якщо не пам'ятаєте, завжди можна його відновити.
    • Помилка "Щось пішло не так ..." під час входу або виконання будь-якої операції в Sense SuperApp — очистіть кеш на смартфоні, оновіть додаток до останньої версії та спробуйте ще раз.
    • При сплаті комунальних послуг в Sense SuperApp не можете знайти потрібне підприємство або після заповнення всіх даних в платіжці помилка "Не всі поля заповнені" — перевірте коректність пошуку підприємства та свого рахунку, а також чи всі поля заповнені. Як це зробити, а також особливості по оплаті "ГІОЦ" та "Київтеплоенерго" — дивіться в статті "Сплатити комунальні платежі в цифровому банку Sense SuperApp".
    • Не нараховані бонуси Cash'U, не виходить вивести бонуси або інші проблеми з програмою винагород — відповіді на ці питання та на багато інших дивіться в розділі "CASH'U CLUB".
    • Помилка під час поповнення картки — якщо карта заблокована або анульована, враховуйте особливості поповнення.
    • Якщо ваше питання тут не описане —  спробуйте виконати пошук відповіді в Базі знань.

Якщо ви не знайшли рішення на своє питання, зверніться в онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp або зателефонуйте до Контакт-центру за номером 0800 50 20 50. Ми доступні 24/7 та завжди раді вам допомогти.

Корисні статті

Як працює онлайн-підтримка Альфа-Банку для приватних клієнтів?

Чи була ця стаття корисною?
1 з 3 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.