Я оформив споживчий кредит в Альфа-Банку. Що я маю знати?

Запитання

Я оформив споживчий кредит в Альфа-Банку. Що я маю знати, щоб максимально вигідно користуватись кредитом?

Відповідь

Вітаємо, ви оформили кредит на товар в Альфа-Банку. Для зручного та вигідного користування договором ми рекомендуємо ознайомитися з простими відповідями на найпоширеніші запитання від клієнтів:

  1. Де та як я можу дізнатися розмір свого платежу?
    Відслідковувати статус вашого договору та розмір платежу за кредитом ви можете в онлайн-режимі 24/7 за допомогою цифрового банку Sense SuperApp. Дивіться деталі в статті "Дізнатися заборгованість та платіж по кредиту в цифровому банку Sense SuperApp".
    Інструкція для першого входу та посилання для завантаження додатку знаходяться у статті "Перший вхід (реєстрація) в цифровий банк Sense SuperApp".
    Також щомісяця банк надсилає вам повідомлення з нагадуванням розміру та дати внесення платежу.
    Розмір платежу для погашення в пільговий період зазначений безпосередньо на графіку платежів, тому рекомендуємо орієнтуватися саме на цю суму. Графік платежів знайдете в Додатку 1 до вашого кредитного договору.
    Ви можете також самостійно розрахувати платіж на пільговий період. Зазвичай, такий платіж розраховується як: Сума кредиту/строк кредиту + %% за період користування (±одна гривня в місяць).
    Ні в додатку, ні в інших системах дистанційного обслуговування ця сума не зазначена, тому що це персональна пропозиція саме для вас.
  2. Якими каналами погашення я можу користуватися? Які комісії та строки зарахування?
    Для погашення кредиту доступний цілий набір різних каналів (як від Альфа-Банку, так і від партнерів). Всі деталі викладено в статті "Які канали погашення кредиту?".
  3. Як закривається договір? Чи можливе дострокове погашення та закриття кредиту?
    Так, кредит можна погасити достроково, як повністю, так і частково (у будь-який момент та без штрафних санкцій).
    При частковому достроковому погашенні (наприклад, ви внесли 50 гривень чи більше понад суму щомісячного платежу) строк кредиту не зміниться, але зменшиться розмір усіх наступних щомісячних платежів. 
    При повному достроковому погашенні (ви внесли всю суму заборгованності) кредит закриється автоматично в найближчу дату за графіком платежів. Дострокове закриття в довільну дату неможливе.
    Для перевірки статусу договору:
    - відправте зі свого мобільного смс на номер 3344. В тексті смс вкажіть номер вашого договору (дев'ять цифр). У відповідь отримаєте смс із поточним статусом кредиту;
    - зателефонуйте за номером 0800 50 20 50 та в голосовому меню проговоріть "статус кредиту", а потім, слідуючи підказкам, введіть дев'ять цифр номера кредитного договору та номер паспорта.
Чи була ця стаття корисною?
56 з 72 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.