Технічні роботи в каналах підтримки Чат та Контакт-центр 25-26 вересня

З 23:00 25 вересня до 8:00 26 вересня проводимо технічні роботи по оновленню внутрішньої CRM-системи на нову версію для підвищення якості та рівня обслуговування.

У зазначений період обмежений клієнтський сервіс в каналах Чат та Контакт-центр, так як відбувається заміна ПО, в якому вони виконують свої роботи.

Доступно: блокування/розблокування картки, блокування облікового запису, зміна лімітів картки для інтернет та Р2Р операцій. З інших питань очікуємо вас з 8:00 26 вересня.

Ви можете самостійно перевіряти фінансову інформацію, управляти карткою та рахунками, проводити оплату або переказ коштів:

  • в цифровому банку Sense SuperApp;
  • в мобільному банку Alfa-Mobile;
  • в інтернет-банку My Alfa-Bank;
  • в Ок, Альфі!;
  • виняток: недоступна реєстрація для нових клієнтів банку, оформлення грошових кредитів та віртуальних карток, оформлення розстрочки на покупку.

З інструкціями щодо виконання операцій в цифровому банку Sense SuperApp ви можете ознайомитися в статтях:

Чи була ця стаття корисною?
15 з 20 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.