Підключити послугу "Ми разом" для клієнтів із об'єднаним профілем Київстар у цифровому банку Sense SuperApp

Завдання

Підключити послугу "Ми разом" для клієнтів із об'єднаним профілем Київстар у цифровому банку Sense SuperApp. Активувати послугу "Ми разом" для клієнтів Київстар у цифровому банку Sense SuperApp.

Умова

  • Послугу можна підключити тільки на номери Київстар.
  • Послуга передбачає дзвінки на вибраний номер навіть, якщо на рахунку немає грошей або плата за тариф не знято.
  • Послуга доступна для абонентів передплати.
  • Послуга недоступна у роумінгу.
  • Підключення та використання послуги "Ми разом" безкоштовне.
  • Змінити важливий номер можна з першого числа нового місяця, після відключення послуги (наприклад, 30.11 ви підключили послугу, 12.12 відключили послугу, підключити на новий номер можете з 01.01).

Рішення

Для активації послуги "Ми разом" для клієнтів з об'єднаним профілем Київстар у цифровому банку Sense SuperApp:

  1. На робочому столі додатку натисніть на іконку рахунку Київстар.
    mceclip0.png
  2. Далі у розділі "Всі послуги" виберіть "Можливості при нулі" або у вкладці "Мій тариф" натисніть "Підключити" у блоці "Ми разом".
    mceclip0.png
  3. Ознайомтеся з особливостями надання послуги та введіть вручну або виберіть із книги контактів номер телефону, якому хочете дзвонити в рамках цієї послуги, та натисніть "Підтвердити".
    mceclip1.png
  4. Заявку прийнято. По факту підключення ви отримаєте смс із підтвердженням.
    mceclip2.png

Корисні статті

Подивитися баланс та залишки по рахунку Київстар в цифровому банку Sense SuperApp

Підключити послуги від "Київстар" в цифровому банку Sense SuperApp

Подивитися/підключити акційні пропозиції по рахунку Київстар в цифровому банку Sense SuperApp

Відключити підключені послуги від "Київстар" в цифровому банку Sense SuperApp

Чи була ця стаття корисною?
0 з 1 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.