Помилка "В онлайні не вийде" під час входу, оформленні продукту або зміні мобільного номера в цифровому банку Sense SuperApp

Проблема

Помилка з текстом "В онлайні не вийде" під час входу або в момент оформлення продукту в Sense. Помилка "Зверніться до найближчого відділення Альфа-Банку". При зміні мобільного номера телефону через Sense помилка "В онлайні не вийде. Для зміни номера зверніться до Кол-центру".

Рішення

Помилка з коментарем "В онлайні не вийде" або "Зверніться до найближчого відділення Альфа-Банку", "Для зміни номера зверніться до Кол-центру" може з'являтися, якщо:

  • ви — існуючий клієнт банку та для входу до цифрового банку Sense SuperApp вводите некоректні дані.
    Перевірте коректність введених даних, зазначених у банку. Наприклад, у вас змінився номер паспорта і ви його не змінили у банку, зверніться до відділення банку та після його зміни спробуйте увійти до Sense SuperApp. Якщо проблема продовжується — для уточнення деталей зверніться до онлайн-чату в цифровому банку Sense SuperApp (натисніть кнопку чату на екрані введення ПІН для входу у верхньому правому кутку);
  • ви — не клієнт банку, але хочете стати ним і оформлення картки в Sense SuperApp недоступне. Зверніться до Контакт-центру банку для оформлення продукту за номером 3530 (безкоштовно з мобільного) або 0800 50 35 30;
  • зміна мобільного номера телефону недоступна через цифровий банк Sense SuperApp. Щоб змінити номер телефону в банку, зателефонуйте до Контакт-центру (натисніть відповідну кнопку на екрані пристрою).

mceclip2.png 

mceclip0.png

Чи була ця стаття корисною?
10 з 16 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.