Інцидент. Сповільнення в роботі чату (ВИРІШЕНО)
20.01.2022 16:01
Спостерігаємо сповільнення роботи програмного забезпечення, в якому наші співробітники Підтримки відповідають на ваші чати.
Ми вже зв'язалися з нашим партнером та робимо все можливе, щоб вирішити питання якомога швидше.
Поки затримується відповідь на ваш чат, рекомендуємо:
- відповідь на консультативне запитання знайти в цій базі знань;
- операції з продуктами банку виконати самостійно за допомогою Sense SuperApp (максимально детальні інструкції в цьому розділі базі знань).
Ми розуміємо ваше невдоволення ситуацією і приносимо вибачення за спричинені незручності.
Ми все виправимо і будемо ще швидшими.
21.01.2022 10:01
Проблема вирішена. Працюємо в стандартному режимі.
Чи була ця стаття корисною?
7 з 23 вважають статтю корисною
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.