Надійшло повідомлення про вхід у цифровий банк Sense SuperApp з нового пристрою

Проблема

Надійшло повідомлення: "У Ваш обліковий запис Sense здійснено вхід з нового пристрою". Надійшло повідомлення: "Вхід з нового пристрою".

Рішення

Якщо ви здійснювали вхід у цифровий банк Sense SuperApp з одного пристрою, а потім увійшли з іншого пристрою, вам надсилається:

  • PUSH-повідомлення з текстом: "Підтвердження входу. У Ваш обліковий запис Sense здійснено вхід з нового пристрою".
    Повідомлення буде відправлено на старий
     пристрій, якщо раніше ви дозволили цифровому банку надсилати PUSH-повідомлення:mceclip0.png
    При натисканні на PUSH-повідомлення відкривається інформація про новий пристрій.

    mceclip0.png
  • Viber або смс з текстом: "Вхід з нового пристрою. Якщо ви не підтверджуєте вхід, напишіть нам у чат". Інформацію про новий пристрій не буде вказано.
    Таке повідомлення буде відправлено якщо цифровому банку ви раніше не дозволили надсилати PUSH-повідомлення.

Якщо ви не робили вхід у цифровий банк Sense SuperApp з нового пристрою — зверніться в онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp або зателефонуйте в Контакт-центр за телефоном 0800 50 20 50. Ми поруч 24/7 і завжди раді вам допомогти.

Корисні статті

Перший вхід (реєстрація) в цифровий банк Sense SuperApp

Чи була ця стаття корисною?
20 з 26 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.