Операція по картці з помилкою. В чому може бути причина?

Запитання

Мені надійшла смс про помилку в операції по картці та посиланням на цю статтю. В чому може бути причина?

Відповідь

Ми отримали запит на проведення операції, але було перевищено один із лімітів сервісу:

  • на одну операцію;
  • денний ліміт;
  • місячний ліміт. 

З діючими лімітами сервісу ознайомтесь у статті "Які ліміти на проведення операцій в Sense SuperApp/Alfa-Mobile/My Alfa-Bank?".

Такі ліміти неможливо змінити, вони однакові для всіх клієнтів.

При цьому ви можете використовувати альтернативні варіанти переказів з окремими лімітами на такі операції.

Наприклад, ви вже в Sense здійснили переказ по номеру картки на картку іншого банку на суму 100 000 грн (тобто використали денний/місячний ліміт на цю операцію) але ще сьогодні потрібно перевести 50 000 грн. Цю суму ви зможете перерахувати через переказ по номеру рахунку IBAN.

Корисні статті

Як розраховуються ліміти на проведення операцій в Sense SuperApp/Alfa-Mobile/My Alfa-Bank?

Які тарифи на проведення операцій в Sense SuperApp/Alfa-Mobile/My Alfa-Bank?

Чи була ця стаття корисною?
0 з 0 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.