Що я маю знати про введення щомісячної комісії для кредитних карток з 1 вересня?

Запитання

Чому я тепер маю сплачувати 100 грн за обслуговування кредитки? В яких випадках не буде списуватися 100 грн комісії за розрахунково-касове обслуговування (РКО)?

Відповідь

Вже з 1 вересня змінюються тарифи для карток RED, Сaméléon, Альфа Travel, ФОКС КЛУБ, ВИГОДА та Максимум, а саме вводиться щомісячна комісія за розрахунково-касове обслуговування (РКО) в розмірі 100 грн.

В цій статті наведені відповіді на найчастіші запитання щодо цих змін.

Чому вводиться комісія? Як ви можете обгрунтувати зміну умов продукту?

Ми вводимо комісію по причині здорожчання грошового ресурсу, який ми надаємо нашим клієнтам у вигляді кредитної лінії. Адже орієнтиром його вартості є облікова ставка НБУ, а вона у червні цього року зросла з 10% до 25% річних.

А де вказано, що ви можете змінювати умови обслуговування картки?

Згідно з п.11.1.1. ДКБО "У випадку необхідності внесення змін до Правил користування Карткою або Тарифів на обслуговування Картки, Банк не пізніше ніж за 30 (Тридцять) календарних днів до дати з якої застосовуватимуться змінені Правила користування Карткою або Тарифи на обслуговування Картки, направляє Клієнтам повідомлення про такі зміни шляхом розміщення відповідного повідомлення на Інтернет-сторінці Банку.".

Повідомлення було опубліковано на офіційному сайті банку 1 серпня.

В яких випадках буде списано 100 грн комісії за розрахунково-касове обслуговування?

Списання комісії відбувається тільки, якщо сума боргу на розрахункову дату складає 20 грн та більше. Якщо ж боргу по картці (без урахування боргу по розстрочкам на картці) на цю дату немає або ж сума боргу менше 20 грн, то і РКО списано не буде.
Приклад 1. Розрахункова дата 15 вересня, сума заборгованості 1 000 грн, а отже ввечері 15 вересня буде списано РКО 100 грн.
Приклад 2. Розрахункова дата все та ж — 15 вересня, сума заборгованості 18,78 грн. Ця сума менше 20 грн, а отже РКО за цей місяць списано не буде.

Ви мені оформлювали картку Сaméléon як безкоштовну картку з нескінченним пільговим періодом. А що тепер?

Введення комісії за обслуговування не впливає на пільговий період. Ця комісія за РКО є звичайною щомісячною комісією. Як та ж плата за смс-інформування Альфа-Чек, наприклад.

Умови ж для користування нескінченним пільговим періодом (тобто покупки під 0,01% річних) залишаються незмінними — просто сплачуйте щомісячний платіж, який розраховується як 10% від суми поточної заборгованості.

В мене тільки розстрочки і карткою для поточних покупок я не користуюсь. Чи буде списано 100 грн за обслуговування?

Ні, в такому разі РКО списано не буде, адже заборгованість та платежі за розстрочками не враховуються під час розрахунку комісії.
Приклад. За кредитною карткою оформлено дві розстрочки на 19 740 грн сумарно, з щомісячними платежами 725 грн. Інших операцій та боргів за карткою немає. В розрахункову дату спочатку відбудеться розрахунок РКО, а тільки потім списання платежів за розстрочками. І тому на момент розрахунка борг буде 0 грн і відповідно 100 грн списані за обслуговування не будуть. А тільки після цього будуть виставлені в оплату платежі за рострочками.

100 гривень — це дуже дорого для мене

Це три чашки кави для вас, але для банку — можливість вирівняти ціну пропозиції та обслуговування по відношенню до нової облікової ставки НБУ. Але ми будемо випускати ще більше продуктів, корисних та вигідних для клієнта. І дуже-дуже скоро.

Чи була ця стаття корисною?
706 з 1083 вважають статтю корисною

Коментарі

Коментарів: 5

  • Марина Томаш

    Maksym,
    з 16 серпня відправляємо клієнтам сповіщення про новий тариф через PUSH у Sense (кожному клієнту за два тижні до розрахункової дати по кредитці).

    0
  • Maksym

    Марина Томаш, у мене РД 31 число й ніяких сповіщень я не отримував. Ось я вчора звертався до чат-боту підтримки банку й мені не відповідали, написав про це в чат хейтерів і дізнався, що банк зробив новий чат-бот підтримки в Telegram. Цього б не було, якщо можна було б у PUSH відправити повідомлення щодо змін каналів зв'язку з підтримкою...

    ps І мій попередній коментар, який я залишив 25 днів тому до сих пір очікує модерації ;р

    0
  • Марина Томаш

    Maksym

    очікуйте сповіщення приблизно 13-16 вересня, адже перший розрахунок комісії для вашої картки буде 30 вересня, тому все буде і буде вчасно))

    про зміну каналів - Підтримка, як і раніше доступна в додатку, тут нічого не змінювалося.

    по коментарю - подивимося, що ж там пішло не так

    0
  • Tetiana Vynova

    А облікова ставка НБУ зросла тільки для Альфабанку? Інші банки в воєнний час собі такого не дозволяють! Чи може причина в тому, що ваш власник дуже поспішає на ,, родину"!!!

    0
  • Виталия Шишкина

    Тетяно, звичайно, що ставка зросла для всіх і зміни в тарифах відбулися і в інших банках. Наприклад, Монобанк підвищив тариф за зняття готівки в банкоматах, а ПриватБанк ввів комісію за нецільове поповнення карток. Щодо власників, то Альфа-Банк Україна відкрито виступає проти російської агресії, відмовився від російської мови у сервісах — додатку Sense SuperApp, Базі знань та інших; активно підтримує та допомагає ЗСУ — станом на серпень, реалізовано допомоги армії на 80 млн грн, і звісно продовжує допомагати далі, бо ми віримо, перемога за нами. Все буде Україна!

     

    1

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.