Не можу зайти в цифровий банк Sense SuperApp. Що робити?

Проблема

Повідомлення "Обмежено доступ до акаунту". Повідомлення "Ваш акаунт заблоковано". Що робити? Не можу зайти в цифровий банк Sense SuperApp. Що робити, якщо заблоковано доступ до цифрового банку Sense SuperApp?

Рішення

Доступ до цифрового банку Sense SuperApp може буди заблоковано по одній із причин:

  1. Ви некоректно ввели ПІН для входу. Зачекайте 15 хвилин, потім змініть ПІН для входу використовуючи інструкцію "Забув/ла ПІН для входу в цифровий банк Sense SuperApp" та виконайте вхід у цифровий банк вже з новим ПІН.
  2. Доступ заблоковано службою безпеки банку. Для уточнення деталей та можливості розблокування запису зверніться в онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp або зателефонуйте в контакт-центр за телефоном 0800 50 20 50. Ми поруч 24/7 і завжди раді вам допомогти.
  3. У вас є прострочена заборгованість по кредиту більше, ніж 30 днів та є пропозиція реструктуризувати заборгованість і ми не змогли з вами зв'язатись, щоб урегулювати питання. Для розблокування запису зателефонуйте в контакт-центр за телефоном 0800 50 02 56. Ми поруч 24/7 і завжди раді вам допомогти.
Чи була ця стаття корисною?
291 з 596 вважають статтю корисною

Коментарі

Коментарів: 3

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.